EUD

Elektronická úřední deska pro města a obce

Digitální úřední deska je určena ke zveřejňování dokumentů státní správou s cílem zpřístupnit úřad občanům. On-line dálková správa snižuje administrativní náročnost. Plně nahrazuje listinnou podobu. Plní funkci městského informačního panelu spolu s povinností obce řadu dokumentů zveřejňovat na úřední desce. Kompletní zákaznické řešení na míru.

  • Jednoduchá obsluha ve webovém rozhraní, zefektivnění práce úředníka publikací dokumentů na více místech zároveň (web, venkovní úřední deska, navigační a vyvolávací systém v budově úřadu)
  • Intuitivní orientace uživatele, rychlé a přehledné vyhledávání
  • Instalace indoor/ outdoor (IP65, čitelné na slunci, s klimatizací)
  • Volitelný design, antivandal provedení
  • Vzdálená správa dokumentů v reálném čase umožňuje včas vydat upozornění, nebo naopak využít odloženého data publikace (od-do)
  • Podpora formátů JPEG, PDF
  • Dostupnost 24/7
  • Náplň zveřejňovaných informací je volitelná. Elektronická úřední deska shromáždí neomezené množství dokumentů a informací organizovaně a spolehlivě. Lze ji kombinovat s reklamním sdělením, turistickými informacemi, aktuálním kulturním děním
  • Tento náš výrobek beze zbytku splňuje požadavky, kladené na projekty „Smart City – Chytré Město“ s možností získání dotací pro města a obce